Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հաջորդ «կանգառը»` աշնանային կանիբալիզմ

Հաջորդ «կանգառը»` աշնանային կանիբալիզմ
24.08.2024 | 08:37

Նոր Հայաստանում կռվի ընթացքում, և դրանից հետո, այլևս բռունցքներով չեն թափահարում:

Մեկը գնում է դանակի հետևից, մյուսը` ատրճանակի:

Հաջորդ հանգրվանը աշնանային կանիբալիզմն է:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Հ.Գ.

Գեղանկսարը` «Աշնանային կանիբալիզմ»,

Սալվադոր Դալի, 1936 թ:

Դիտվել է՝ 2182

Մեկնաբանություններ